10-09-26

Söndag och jag har varit ledig! Haft en såndär riktigt go dag. Inte gjort nånting. Nästan... Låg kvar i sängen till kl ett typ... Sov lite, kollade lite på tv, sov lite till... Sen pallrade jag mig upp... Åkte ut och körde bil en sväng. Messade Grönan och frågade om inte hon var sugen på MAX... Det var hon så jag hämtade upp henne så åkte vi dit. Blev även en sväng till Mio. Hittade ett köksbord o stolar som jag ska köpa! Yeeeay! Köpte en lampa o klocka med! Så lite mindre pengar på kontot... Men va sjutton... Dom är väl till för att göras åt?? :P

Om en timme ska jag hämta upp Sofia och Anna så ska vi till Anna o Frida. Lite utav en reunion kan man säga... Gosh, jag har inte träffat dom allihop sen..? Jag vet inte... Men flera år iaf! Ska bli kul!

Sen väntar en sexdagars jobbvecka... Ser väl fram emot det sådär kanske men a. Bara till att bita i det sura äpplet.. :)

Men nu har jag inte tid med det här utan får se till att sätta lite fart nu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback