London

Har haft en riktigt lyckad helg!! :D Började ju vår resa tidigt i fredags... Åkte hemifrån typ 06,30... Kom fram till flygplatsen, checkade in och det kändes som att jag hade en kaktus i magen! Sjukt va nervös jag är för såna där grejer... Säkerhetsgrejerna...!! Sanslöst. Men iaf. Jag kom igenom! :P Linda pep och fick en helkroppsvisitering... Hahaha... Dom känner ju verkligen all over!! Hahaha. Iaf... Flygresan gick bra och väl framme i London så var det först tåg och sen tunnelbana in till hotellet. Kanske inte världens lyxigaste hotell men för dom pengarna var det helt okej...

På fredagen tog vi det rätt lugnt. Alla var lite trötta efter att ha vart igång sen tidigt på morgonen... Gick runt lite i Gloucester där vi bodde. Tog en fika på Pret... Mollans favoritställe... Tydligen den godaste cappucinon (stavning okänd...) där... :P Åt lite mat och chillade. Lördagen var sevärdheternas dag..! Avverkade Covent Garden, Madame Tussauds, Big Ben, London Eye, Picadilly Circus och nån park här och där... :P Var på en riktig engelsk pub på kvällen och drack lite cider och åt lite mat. Trevligt värre! :D

Söndagen var sol och klarblå himmel! Tog tunnelbanan in till Oxford Street. Satte oss på Starbucks uteservering och drack kaffe och njöt av att kunna sitta utomhus!! Shoppade på Primark... Galet... Hur stort som helst, hur mycket folk som helst och hur billigt som helst!! Hittade bla två superfina väskor!! Sjukt nöjd! :D Sen satt vi i en park i solen och åt allas vår favoritmat, McDonald's... :P Hahaha!

Vid sextiden gick planet hem igen och var hemma i kära Jönköping vid typ tolv... En aning trött efter tre händelserika dagar! :D Men har verkligen vart en riktigt lyckad helg!!! :D

Nu är det måndag igen och veckan o allvaret är igång... Åker till Stockholm på onsdag för kurs torsdag-fredag... Syter för det... Har så mycket annat jag behöver hinna med...! Men vet ju å andra sidan att det brukar bli bra och intressant när man kommer upp..! Aja... Det är som det är... Hinner inte med mer för att jag går runt och stressar upp mig... Om man kunde fatta det nån gång bara..!

Annars så är jag inte riktigt överens med mig själv... Om jag bara kunde bli det snart!?

Nu ska jag lägga mig framför tvn..! Ska lägga upp lite bilder från London men behöver Mollans kamerasladd så det får bli till helgen! :)

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback