100329

Konstigt det känns att vara hemma så här dags en måndag.... Måndagar är en dag som jag aldrig är ledig på vanligtvis. Och ledig vet jag inte om jag skulle säga att jag är idag heller... Hemma för att jag har sån huvudvärk så jag knappt orkar vara uppe... Har haft mer eller mindre huvudvärk i en vecka nu men sen i lördags har det vart betydligt värre. Så sjuuukt ont. Orkar inte med det här! Ska ner till jobbet om typ två timmar och ha intervjuer med typ tolv pers... Så lär väl inte vara hemma förrän vid åtta ikväll... Segt... Men känns ju inte så bra att ställa in intervjuer med tolv pers och hitta nya tider och så.. Nä, det är väl bara att bita ihop antar jag...

Ledig imorrn men får se hur det blir med det... I och med att jag är hemma idag så kanske jag måste jobba imorrn... Har en del grejer jag måste hinna bli klar med så snart som möjligt........

Annars har jag inte så mkt att skriva. Det händer inte så mkt... Eller jo, det gör det men jag varken orkar eller vill skriva om det... :)

Nu ska jag lägga mig och vila igen så hoppas vi på att huvudvärken är borta snart, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback