100326

Hemma efter ännu en dag av jobb. Började inte förrän typ halv elva idag. Var o tvättade bilen innan jag började jobba. Ser ut som en ny bil... :P Sjukt vilken skillnad det gör! Känns bra att den är ren och mår bra nu iaf. ;)

Mycket o göra på jobbet. Men det har gått smidigt och tiden gick fort. Klockan blev åtta och jag slutade. Men då kom det massa kids så klockan blev ist nio och jag slutade... :) Har ätit lite tacos som jag fick av min kära mor. Underbart gött o komma hem och någon har fixat en portion tacos! :D

Imorrn blir det jobb kl sex... Skulle börjat tio men va fan... Skulle jag ändå jobba ikväll kan jag lika gärna börja tidigt imorrn med... Inte för att jag behöver fler timmar men ändå. :P

Nu ska jag nog ta en dusch och sen hoppa ner i sängen! :) Funderade på om jag skulle ta o ladda upp Londonbilderna på facebook men orkar inte... :P Får göra det på söndag eller nåt. Fint det.



Observera min röda telefonkiosk! :P


That's all for now.

Byyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback