100325

Hade verkligen en välbehövlig ledig dag igår! :) Vaknade inte förrän straxt innan tio! O det hör ju inte till vanligheterna! :) Skönt att verkligen få sova ut! Var och åt lunch med mamma. O när jag kom hem så gjorde jag iordning hörnan i soffan, puffade till kuddarna o hämtade täcket. På med mysbrallorna och sen låg jag i min hörna i soffan ett bra tag. Kollade på tv, sov lite, kollade på tv lite till... En riktigt skön dag!

Sen var jag o Grönan på bio. "Remember me". En riktigt bra film!! Skulle lätt gå på bio och sen den igen! Utan tvekan! :D

Kunde inte somna igår heller så somnade nog inte förrän klockan var närmre halv tre och gick upp vid sju idag... Har dock inte vart så trött som jag räknat med! Började jobba åtta och kom inte hem förrän klockan var närmre 21,30. Kom igång med lite saker som jag måste göra och då var det lika bra att köra på!

Men nu är jag trött. Fast ändå inte... Jag vet inte..!

Jobb imorrn igen iaf. 11,30-20. Men slutar jag vid 20 är jag glad... Hmmm...

Helg nu snart iaf! Sjukt fint!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback