100320

Hemma igen efter tre dagar i Stockholm. Eller a, kursen var ju två dagar. Otroligt intressanta och lärorika dagar! Men mastiga... Höll på mellan 9-17,30 första dagen och 8,30-16 andra dagen... O man är ju verkligen inte van vid att sitta stilla så länge och lyssna och göra gruppuppgifter..! Men som sagt. Intressant iaf! Kom hem vid typ åtta igårkväll. Då blev det chill framför tvn! Trött efter att ha vart igång en hel dag och sen kört hem från Stockholm...

Har jobbat idag. Mycket och göra och lite smårörigt emellanåt men gick ändå bra! Ikväll ska jag hem till Mollan och Erik. Ser fram emot det! :) Bara ta det lugnt, kolla in Körslaget och umgås. :) Nice!

Har bestämt mig för att sluta deppa nu. Har inte riktigt vart på topp det senaste men nu har jag bestämt mig. Ska sluta upp med o va nere. Saker och ting blir vad man gör det till. Så enkelt är det. Ska bara beta av ett gäng grejer på jobbet också så är jag snart tillbaka på banan... :P Så upp med hakan nu och le! :)

Har nu kursen avklarad så kan bocka av den. Det är något att vara glad för. Snön börjar smälta bort, gatorna är torra och det är till och med så att man kan se lite gräs komma fram på vissa ställen. Det är verkligen något att vara glad för. Jag ska åka till New York om mindre än två månader. DET är verkligen också nåt att vara glad för! Det är lön på torsdag. Ännu en sak att vara glad för. Ja, tänker man bara efter nån sekund så finns det otroligt mkt att vara glad över. Så nu kör vi på det! :D

Har stått och svettats lite på min crosstrainer nu också. Inte så länge men en stund. Längesen jag tränade och svettades. :P Hahaha... Sjukt gött. Jag ska komma igång med träningen igen. Jag ska, jag ska, jag ska! Jag mår ju bra av det, kan jag inte bara inse det?! :)

Ska ta en dusch nu och ev en powernap.

Ha en trevlig kväll! :)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback