100311

London baby! Imorrn bär det av! :D Ska bli hur kul som helst!!! :D :D :D Framför allt ska det bli skönt att få vara ledig lite och komma iväg. Det spelar ingen roll hur stressad jag är över vissa saker för under fredag, lördag och söndag kan jag inte påverka det ändå. Så jag har beslutat mig för att släppa allt i tre dagar och ta itu med det sen..! :D

Har haft typ som hjärtklappning idag... Eller det har liksom känts som att hjärtat har rusat mer eller mindre hela dan... Lite småjobbigt..!

Men som sagt. London tre dagar med mina systrar och jobbet och allt annat lämnar jag hemma! :D

Ska åka härifrån till Göteborg vid halv sju imorrn så borde sova nu... :)

Återkommer efter helgen! :D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback