100309

Mår så sjukt jävla illa... Lussan ligger ju hemma och spyr men tror inte att det är sånt illamående jag har... Tror snarare att det är lite mkt just nu... Allt bara hopar sig och lägger sig i en hög... Vet knappt i vilken ände jag ska börja... O jag är så trött på det... Jag vill inte ha ont i magen för att jag inte vet hur jag ska hinna med saker och ting... Jag är trött på att gå runt och inte känna mig på humör. På jobbet går det oftast att bita ihop. Sen kommer man hem och känner sig dämpad och helt slut fast man kanske egentligen inte har haft en så jobbig dag... Inte fysiskt iaf...

Ska bli riktigt skönt att komma iväg lite i helgen! Sen vet jag iofs att när jag kommer hem måste jag köra på järnet med vissa saker för att komma ikapp... Men tre dagars ledighet och en resa till London med Linda o Mollan är kanske precis vad som behövs? Ja, jag bestämmer det nu. Att allt kommer kännas bättre efter vår lilla resa! Så, kanon!

Nu ska jag återgå till min bok igen. Inte mkt kvar nu... Det är någon slags hatkänsla det där... Vill läsa och läsa men vill inte att den ska ta slut!!

Aja... Det var det. Lite smågnälligt inlägg men det är så det känns just nu..!! Så ni vet!

Hej hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback