100308

Har haft en smidig dag på jobbet idag. Lite smågrejer men det är det väl alltid mer eller mindre??? ;) Det är ju dessutom måndag idag... Hate it...! Men så kommer man hem. Det är mörkt och tyst. Sätter sig vid datorn och slås av en känsla att allt bara är fel... Så känns det nu... Känns som att allt är fel. Som att jag är ute och cyklar helt... Känns misslyckat liksom...

Kan vara så att jag helt enkelt bara är trött efter att ha jobbat mellan 6-18 och egentligen borde sätta på nån klatschig bra musik som får en att bli lite glad och sluta tänka så förbannat mycket??? Fast det är jag verkligen inte på humör för. Så jag sitter kvar i soffan, rullar tummarna och stirrar upp i taket och väntar på att klockan ska bli så pass mycket så jag kan gå o lägga mig. För nånstans där inne vet jag att imorrn kommer det mesta kännas bättre igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback