100307

Hade en så himla lyckad kväll igår!! Var ju hos Mollan & Erik på förfest och sen kvällen till ära så besökte vi Huset. Gamla hederliga Huset. Vilka minnen man har därifrån... Vissa bättre och vissa sämre... Hahaha... Men ändå. Nostalgi på hög nivå kan jag lova! Så himla go musik! Me like!!! O att sen hitta Kalle o Lussan i vimlet gjorde ju inte saken tråkigare! :D Kvällen slutade på McDonald's och sen taxi hem. En sjukt bra kväll iaf! Längesen jag hade så roligt ute!! :D

Sov till nio idag och vaknade upp med någon konstig form utav energi... Inte för att jag hade druckit så mycket igår men att bara sova sex timmar efter en utekväll och vakna upp med energi känns ju lite ovanligt... :P Satte iaf igång med att tvätta och städa... Bytte lakan och fixade o donade... Så himla duktig! :P Sen var jag på Willys och handlade lite mat och sen kom tröttheten ifatt mig och jag la mig på soffan och somnade innan jag ens hann blinka... :P Vaknade när det ringde på dörren halv tre... Linda o Mollan var här o så kollade vi lite London-stuff! Åker ju på fredag!!!! Ska bli så hiiiimla roligt!!! Ser verkligen fram emot det! :D

O nu har Gossip Girl börjat igen med! Fan va gött! Precis vad man behöver en trist söndagkväll! :)

Blir med andra ord en kort vecka denna veckan... Måndag o tisdag som vanligt. Kurs halva onsdagen och sen jobb som vanligt på torsdagen... :) I like. Tre dagars ledighet med lite roliga planer sitter som ett smäck! :P

Men nu ska jag återgå till GG.

Måndag imorrn igen och nu taggar vi och tar nya tag... :P

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback