100305

Såg ju "Allt för min syster" igår. Fan vilken sorglig film!! Handlade om en familj där ena dottern hade cancer och så födde dom ett barn till för att kunna rädda livet på den andra dottern... Så jävla hemsk! Låg o lipade så jag knappt kunde läsa texten! My god. Man är ju känslig, asså! :P

Har en lugn o skön fredagkväll. Sitter o degar i soffan o kollar på tv. Firar kvällen till ära med en jordgubb/lime. Sjukt gött! :D

O jag har läst ut tredje boken också... Eclipse... Damn! Bara en bok kvar nu! Jag skulle LÄTT kunna läsa om böckerna direkt igen!! :P Hahah!

Som sagt... Ledig i helgen! Yeeeay! Får se vad det blir utav dagen imorrn! Kvällen går ju i partajets anda men dagen får vi se vad det blir med! :D

Nu ska jag ta mig an bok fyra... :P

Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback