Here we go again! ;)

Äh, va fasen. Vi kör väl lite update idag med då... ;)

Har jobbat idag mellan 7 och 16. Var lite trött men inte på långa vägar så trött som igår... Haha.. Hann till och med äta frukost idag också! :P Lärde Louie att plocka isär, diska och göra rent glassmaskinen. Alltid bra att lära ut sånt till folk så man slipper bli så låst på att man är den enda som kan..! Dagen gick rätt fort... När klockan var fyra och dags att dra sig hemåt så kom Jessi och lilla Alisa och hälsade på en sväng! Så himla söt!!! :) Det är verkligen bebisar i varenda hörn just nu... Helt sjukt... Så himla många som fått barn eller ska få.. Helt galet!

Fick skynda mig som en liten blå i och med att jag inte kom ifrån jobbet riktigt som var tänkt... Var ju tvungen och stå och beundra lilla Alisa lite... ;) Kom hem, drog på mig träningskläder och åkte och mötte upp Mollan. Hon har ju praktik hemma i Jönköping nu i fem veckor! :) Gött o ha henne hemma! :D Så vi körde ett jympapass på friskis iaf!

O sen jag kom hem har jag ätit lite, diskat och suttit framför min kära dator... :P

Nu ska jag nog snart sova... Det är ju en dag imorrn med... :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback