God natt!

Blev en promenad runt Munksjön och det var riktigt skönt! Lite kallt kanske... Jag som aldrig brukar frysa frös som en liten hund! Men drog på mig luvan och travade på! Kom hem och gick runt lite i min lägenhet. Sen fick jag för mig att jag ska pyssla lite med mitt nya fotoalbum. Så åkte upp till Åhléns och köpte en bok liksom där jag ska klistra in korten. :) Blir nog bra!

Dock så hade jag ju tänkt göra det när jag kom hem... Men sen sitter man o tjötar med folk på msn och helt plötsligt är klockan snart nio nu... Funderar på om jag ska sätta mig o fixa lite med det nu eller om jag ska gå o lägga mig? Hade tänkt att åka till Friskis imorrn och träna vid 07,00... Så borde sova... För det har jag gjort alldeles för lite denna veckan! Ne, jag går nog o lägger mig ist! ;) Klistra kort kan jag ju göra när som helst... :)

Ska stänga av datorn nu iaf... :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback