Dags för en liten uppdatering kanske?

Nehe, i brist på annat o göra så tänkte jag att jag skulle ta o uppdatera här kanske? Var längesen jag skrev nu och det har hänt mycket under tiden..!

Till o börja med så ska ju jag, Linda o Mollan till London 12-14:e mars. Ska bli jätteroligt! Ser verkligen fram emot det! :D Big Ben, röda telefonkiosker och dubbeldäckare - here we come! :D





O sen har jag o Green bokat resa till New York i maj... Känns helt otroligt spännande!! New York är en plats som jag alltid har velat åka till men alltid tänkt att det antagligen inte kommer bli av... Men nu blir det det!!! 3-13:e maj åker vi! Yeeeay!! :D Är en aning nervös över alla säkerhetskontroller men har ju ett tag kvar på mig att förbereda mig... :P





I juli händer det andra grejer... Då blir jag moster!!! Känns helt ofattbart!! Linda o Robert ska få en liten knodd!! Ser fram emot det nåt otroligt!! En alldeles egen liten bebis i familjen!! Eller a, egen för mig blir det ju inte... Men en bebis i familjen iaf... :P Kan knappt bärga mig! Vill köpa massa söta bebiskläder nu nu nu! Men får väl vänta lite till.. :P

Förutom att jag har lite o se fram emot iaf så är det mesta som vanligt... Jobbar som vanligt... Har dock haft det hyfsat lugnt i januari och hittills i februari... På gott och ont... Man slappnar av och helt plötsligt kommer allt över en på nåt sätt... Men a... Det blir nog bra...! :)

Tränade på Friskis igår för första gången på säkert tre-fyra månader... Jag kan ju säga att träningsvärken inte har gått oberoende förbi... Hahaa... O det värsta är väl att det antagligen blir värre imorrn... Haha..!

Nu ska jag nog ta o göra nåt... Eller iaf flytta mig ifrån sängen... Var så sjukt trött idag så gick och la mig och sov i typ två timmar efter jobbet... :P Och har inte kommit ifrån sängen än... Gå upp och äta lite kanske?

A, en liten update iaf... ;) Får se om och när det kommer en igen... :)



"Everybody's searching for a hero"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback