100228

Hade en trevlig dag igår! Dagen bjöds ju som sagt på jobb. Mycket och göra och det gick i ett men det gick bra ändå! :) Kvällen sen bjöds på häng och film. Mycket trevligt... :P

Kom hem rätt sent och snackade med Louice på msn... Sen tog vi oss en sväng till max och åt lite nattmat.. :P Sitter ju aldrig fel. ;) Kom hem och somnade nog inte förrän klockan var närmre 05...

Vaknade vid nio idag... En aning seg... La mig och läste lite sen var det dags o gå upp. Hämtade Mollan & Erik så åkte vi till relaxen. Det är verkligen sjukt gött!! :D Sen tog vi en lunch på Dal Baffo.

Nu har jag powernappat lite... Behövdes kan jag lova! :D Ska fixa o dona lite nu tänkte jag och sen blir det nog jag, Edward och Bella igen... :P Snart klar med andra boken nu... Geeee mig tredje!!! Hahaha!!

Måndag imorrn. Dessutom den första. Vilket innebär månadsarbete... Yeeaaay! I och med att det är en måndag så börjar jag ju kl sex som vanligt så ingen skillnad där. Skönt det iaf... :)

Men nehe. Fix o don var det!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback