100227

Hade en riktigt pissig dag igår fram till typ fyra... Men det är historia nu så nu lämnar vi den, tack!

Skulle åkt och hängt med Mollan o Erik igårkväll och bara kollat på Lets Dance, ätit mat och myst. Men var inte upplagd för det utan kände verkligen för att bara vara hemma själv! Så det var jag! åt lite mat o kollade på Lets Dance. Sen blev jag trött så då tog jag en powernap. Vaknade lagom till utröstningen i Lets Dance... Hahaha... Sen gav jag mig in i världen med Edward och Bella... :P Läste, läste och läste. Till slut sved det så i ögonen att jag knappt kunde ha dom öppna... Då insåg jag att det var dags att gå o lägga sig... :P

Vaknade alldeles för tidigt utav ett sms idag... Men tog tillfället i akt och fortsatte läsa... :P Gaaaah... Jag är fast!! Lyckades somna en stund igen men blev väckt utav telefonen ännu en gång. Tack! :P

Lika bra att gå upp och göra sig redo för work... Vad kvällen sen har att erbjuda får vi se... :P Mohahha.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback