100225

Lööööön!!! :D Yeay! Äntligen är det lön! :P Denna månaden har varit tajt... ;) Haha... Försöker spara så mycket jag kan inför London och New York... O det är ju asjobbigt o spara... Hahaha... Får tänka på hur kul jag kommer ha för pengarna sen... ;)

Var ju ledig igår. Gött! Vaknade vid nio typ. Men då hade jag pratat i telefon tre gånger under morgonen... Så snarare var det väl så att jag gav upp försöket att sova vid nio... :) Fick veta att min iPhone kommit till jobbet så tog mig en promenad till jobbet o hämtade den. :) Yeeeay! Sen gick jag vidare till Media Markt och köpte ett skydd till den. O sen gick jag en sväng o så hem. Så himla gött med en promenad när solen lyste så!! :D

Kom hem o städade min lägenhet. Så himla skönt att få det gjort och göra det när det är ljust ute! Sen åkte jag upp till IKEA en sväng och köpte lite ljus. Älskar dom som luktar nytvättat! Lovely! Kom hem och kände mig sjukt seg... Lite småförkyld och ont i huvudet... Så tog en powernap och sen låg jag i soffan resten av kvällen... Somnade tidigt o det var nog välbehövligt! :)

Så nu har jag betalt alla räkningar. Alltid lika skönt att bli av med det så man ser hur mycket man får kvar... ;)

Men nu är det nog time to get ready for work... Ska fika med Mollan o Green i eftermiddag. Nice värre.





Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback