100223

Hej och hå!

Så börjar tisdagen lida mot sitt slut... Var vaken alldeles för länge igår och var helt sjuuuukt trött när alarmet ringde idag vid sex... Snoozade vidare till halv sju och hann inte äta frukost och fick dessutom stressa som en liten blå! Men det blev ju bra det med. ;) Jobbade till typ halv fyra. Gött o kunna gå hem lite tidigare nu när det för en gång skull är lugna perioder! :)

Kom hem och passade på att ta en powernap... :) Packade ner lite badstuff och åkte o hämtade Green. Tog en sväng till relaxen. Satt och tjötade och hade det gött liksom. :) Man borde hänga mer på relaxen! :) Mucho trevligt iaf! Efter att jag lämnat av Lina åkte jag en sväng. Åkte runt helt planlöst. Fan va jag älskar att åka bil! Westlife som strömmar ut ur högtalarna o så bara köra. Bara rensa tankarna lite! Sjukt fint!

Nu är jag sjukt trött och ska nog snart gå och lägga mig... Ledig imorrn! Känns bra! Skulle inte vart det egentligen men passade på att ta en ledig dag när man kan! Känns som att jag behöver en ledig dag trots att jag var ledig i helgen..! Ska bli sjukt skönt iaf! :)

Men nu ska jag nog kolla lite på tv innan jag ska sova...

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback