100222

Jag vet att Louice tycker att jag är en tönt och att Kalle himlar med ögonen men jag kan fan inte sluta tänka på Twilight-boken!!! Läste ju ut den igår och tänker inte på annat! Det är helt sjukt vilken bra bok!! Jag älskar hur han framställs som så otroligt vacker och hon klumpig o i hans ögon världens finaste. Heeeelt sanslöst! Har nu fått låna dom andra böckerna så ska kasta mig in i nästa bok nu!!!! Hahaha!!

Annars har det vart en vanlig måndag. Inga större bekymmer. Har dock vart rätt seg idag! Hade världens goaste morgon med Kalle o Ellinor... :P Skottat snö har jag gjort också. Och nu faller det ju ny igen... Hmmm... Jag har hela tiden sagt att jag inte har nåt emot snön och att den gärna får ligga kvar för min del... Men asså... Nu börjar det gå lite långt eller? Alla dom snöhögarna... Det kommer ju ta veckor, säkert månader innan allt smälter!!!

Bestämde ju igår att min bitterhet skulle slutas upp med från och med idag. Och nu är den som bortblåst. ;) Tänker dock inte sabba det denna gången så den kommer tillbaka... :P Sen får vi se vad som händer. Det vet man aldrig.

Nu ska jag göra köttfärssås och spagetti. Blev så sjukt sugen på det när jag såg Kalle-balles mat idag på lunchen! :P

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Kalle

hur blev den då? :)

2010-02-22 @ 20:22:58
Postat av: Anna

Den blev yummie!! :D Lite dålig smak för lökpulvret tog slut och jag vågade inte ta en mass vitlökspulver... :P Man jobbar ju bland folk... Hahaha... Men god det var den absolut! ;)

2010-02-22 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback