100221

Att idag är det segt... Det kan jag lova! Hade en sjukt bra kväll igår! Hur kul som helst! Tiden gick sjukt fort och alldeles för snabbt var klockan så mkt så det var dags att ringa taxi och åka in till Harrys. Sen gick tiden lika fort där och plötsligt var det dags att gå hem..! Men en riktigt lyckad kväll som sagt! :)

Har inte gjort många knop idag...! Legat i soffan och läst twilight... Mollan va o hämtade mig innan så var vi o åt pizza. Sen la jag mig i soffan och fortsatte läsa. Boken är så bra så jag vill verkligen inte göra nåt annat än att läsa! :P

Måndag imorrn och från och med imorrn är min bitterhet borta. :P Det har jag bestämt. Bra. Då säger vi så.

Men nu ska jag fortsätta läsa om Edward... Aaaah...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback