100220

Lördag, oh lediga lördag! Jag tycker om dig!! :D

Jobbade ju som sagt igår. Allt gick bra. Det var sjukt lugnt så det var nemas problemas! :) Kom hem, satte mig vid datorn (surprise!?)... Kände mig på sjukt dåligt humör. Va asirriterad och allmänt bitter. (Jag har sällan i mitt liv vart bitter. Men nu har jag vart det i säkert en vecka till och från!? Försvinn???) Vet i fan varifrån mitt dåliga humör kom. Kanske var det mina hjärnspöken... Pratade med Louice på msn och hon lindrade mitt dåliga humör och när jag väl skulle gå och lägga mig kändes saker och ting mycket bättre... :)

Vaknade upp på jordens bästa humör idag! :D Yeeeay! Hahaha. Man kan ju säga att det svänger... :P Men helt utan anledning... Weird! Har iaf fixat o donat nu. Jag o Louice var en sväng på systemet innan och bättrade på lagret inför kvällen. ;) Sjukt väder o köra i dock. Rätt dumt o ge sig ut o åka när man inte är tvungen... Men aja. Vi är inte klokare än så. :P

Har fixat det mesta som går att fixa med maten inför kvällen. Blir nog bra det här. ;) Om en timme ska jag åka ner till jobbet o lämna nycklar till Källe. Glömde ju lämna dom igår..! O sen blir det väl tid för o göra sig iordning för kvällen... :)

Men nu finns det ju inget som passar bättre än en powernap, right? ;)

Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback