100219

Fredag, fredag, fredag! Men inte en så skön fredag som jag hade hoppats på. För tanken var att jag skulle jobba 8-16... Men icke. Jenny Penny som skulle köra skift ikväll är sjuk o ingen annan kan... Gick hem vid två typ för det var lugnt och skulle börja igen vid fyra... Då ringer Källe som en räddande ängel och säger att hon kan jobba 16-18,30 åtminstone innan hon ska vidare till sitt andra jobb! :) Så himla gulligt! :) Så nu är jag ledig fram till 18,30 iaf... :) Alltid nåt...

O har sån jäkla huvudvärk, är trött och känner mig allmänt gnällig idag med! Försökte sova lite innan... Men nä. Då ringer ju telefonen stup i kvarten så nu har jag gett upp det där med att sova...

Ska iaf bli ruskigt skönt med ledig helg! Två lediga dagar på rad! Underbart! Ska försöka hitta mitt goda humör igen. För just nu pendlar det fram o tillbaka och jag känner inte riktigt igen mina egna tankar och känslor!?

Imorrnkväll är det party med stort P iaf. Då har vi kul och glömmer allt annat! :)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback