100218

Har haft en bra dag idag! Var dock sjukt trött när klockan ringde i morse... Kändes som att någon hällt i en säck med grus i varje öga... Men men. Får skylla mig själv när jag inte går o lägger mig..! Direkt efter jobbet åkte jag iaf upp till Västersjön och tog mig en promenad. Kallt men skönt! Kom hem, duschade o sen var det middag hos mamma o pappa. Hela familjen. Trevligt värre. :)

O nu är jag hemma. Har någon lustig känsla i kroppen. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Men det känns som nån nedstämdhet. Besvikelse på nåt sätt. Men jag vet inte för vad... Är kanske helt enkelt bara trött... Får se till o sova tidigt ikväll... :)

Annars så ser jag fram emot ledig helg! Visst, jag var ledig igår men ska bli jäkligt skönt o va ledig lördag & söndag ändå!

Men nu ska jag ta o sätta mig och läsa lite. Är fast i Twilight!

Hej hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback