100217

Nehe, kanske dags för lite uppdatering!?

Har vart ledig idag. Otroligt skönt! Den här dagen kändes välbehövlig! :) Inte för att jag har jobbat 10 dagar i sträck men för att vila hjärnan lite! Det är mycket aktivitet i den om dagarna...!

Vaknade tidigt idag... Är det inte alltid så när man väl FÅR sova? Vaknade typ vid sju men somnade en stund igen mellan typ 9-10... Så himla skönt att få ligga kvar i sängen och inte behöva stressa upp när klockan ringer... :) Gick iaf upp runt halv elva och började plocka iordning och städa lite... Sen åkte jag till Friskis och tränade vid 12. Medeljympa. Fun as always! Men jobbigt var det! :P (Är väl dock det som är meningen.. :P) Kände mig nöjd efteråt iaf! :)

Åkte hem, åt lite mat hos mamma. Fortsatte städa. Hängde lite vid msn. Sen åkte jag och handlade lite inför lördagen. Åkte till jobbet och tjötade med Lussan som hade rast. Kom hem och hängde lite till vid msn. (Det är där vi är nu...).

Har iaf vart en rätt produktiv dag... :)

O allt inför lördag är nu fixat. Så nu är taggen på. För alla!! (Okej, Ms!?) Har ju bjudit hem alla mina arbetsledare på lördag så ska vi ha det lite trevligt och festa lite... :D Ska bli kul! :D









Kort från förra gången det begav sig... ;)


Nu ska jag fortsätta med mitt fotoalbum! Limmet tog ju slut förra gången jag höll på med det!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback