100215

Känner att jag är rätt flitig på det här med att skriva... ;)

Hatar alltid måndagar eftersom jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt att gå upp klockan fem... Men när alarmet ringde kvart i fem idag så var jag hur pigg som helst. Hade en bra känsla i kroppen liksom...

Sen har väl inte dagen i sig vart den bästa... Hatar allt som ger mig en massa huvudbry! Och just nu är det en heeel del kan jag säga... Men men. Så är det.

Har införskaffat mig en crosstrainer idag med... Yeaay! Får se hur länge det går innan jag tröttnat... Hahaha...

Har haft ont av magkatarr den senaste veckan och dom senaste dagarna är det som att a, jag vet inte hur jag ska förklara. In i helvetes ont gör det iaf! Har pratat med dom på Vårdcentralen och köpt några tabletts så får vi väl se om det går över snart... Otroligt tröttsamt att gå runt o ha så ont... Man blir ju liksom lite smått irriterad... :S



Men nu ska jag ta o lägga mig och läsa Twilight-boken... :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback