100214

Hade en trevlig kväll hos Ms Green igår. Det blev tacos och Twilight o New Moon. Har ju sett Twilight innan men vi värmde som sagt upp med den... ;) Har hela tiden sagt att det verkligen inte är någon film för mig... Tills Lina mer eller mindre tvingade mig att se den och nu är jag fast. Tycker den är såå bra!! :) New Moon skulle vi sett på bio i november men blev ju då inte av... Även den är verkligen sevärd!! Himla bra filmer!!! Ser fram emot tredje filmen! :D Vi diskuterade om han är snygg eller inte och kom fram till att det nog inte är så att han är snygg. Utan att man blir lite småkär i honom liksom... Och därmed blir han snygg... :P

Vaknade med asjobbig huvudvärk idag och den har fortfarande inte släppt.. Lite segt men skit samma. Sånt man får ta... :P Har vart på A6 en sväng med mamma o pappa. Åt lunch på SOYA och kollade lite. Tråkigt dock när man försöker spara pengar... O inte få shoppa nåt liksom... Men det är ju för två roliga saker jag sparar pengar! :) Vill ju kunna leva när jag är i London och New York! ;)

Vet inte om jag tänkte på det extra mycket bara för att det är alla hjärtans dag idag men har nog fan aldrig sett så många pluttegulliga par gå och hålla handen på A6... Hahaha. Det är inte det att jag är bitter. Det var bara ett konstaterande... :P Haha. Men visst är alla hjärtans dag för övrigt en överskattad dag? (hmm... Lät jag bitter nu igen? haha!)

Nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på tv en stund tror jag!

Auf wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback