100212 - fredag! :)

Åh, vad jag älskar fredagar! :D Spelar ingen roll om man ska jobba helgen eller inte... Älskar fredagar ändå!! :D Det är en viss feeling liksom!! :)

Jobbade som vanligt idag och sen hem och gjorde mest ingenting. Var hemma hos mamma o pappa o tjötade lite med dom. Konstigt att man inte träffar dom oftare med tanke på hur nära vi bor varandra. Har inte sett dom på typ en vecka... Sen hemma och drog runt lite... :P Tjatade med lite folk på msn och sen blev klockan straxt innan sju. Så då hämtade jag upp Lindus för en fika med Källe, Tesa o Lina. Så nu är jag precis hemkommen från en trevlig fika! Längesen vi sågs och bara tog en fika! :)

Imorrn blir det jobb igen. Börjar vid nio, tänkte jag. Egentligen vid tolv men har lite saker jag måste fixa o dona med så lika bra o börja lite tidigare. Det är ju dom timmarna man får saker o ting gjort! :)

Sen blir det Twillight-marathon hos Grön. Har ju fortfarande bara sett ettan och nu är det hög tid att se tvåan med. Men då passar vi på att se första filmen först. Få den rätta feelingen, liksom... ;)

Frågan är om man ska gå o lägga sig nu kanske..? Är trött efter en lång vecka! O orkar inte vara så sjukt trött när jag vaknar imorrn igen!

Får nog bli så..! :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback