100211

Känner mig själv alldeles för väl. Inte gick jag upp klockan sex för att träna idag..! :P När jag vaknade idag kändes det som att jag hade druckit litervis med alkohol... Det susade i hela huvudet... Funderade två sekunder och kom fram till att det inte var så utan att jag antagligen bara var trött.. :P Skönt det iaf... :P

Jobbat idag och var inget speciellt med det. Rullar på och tiden går fort som vanligt... Nu tänkte jag att jag ska sätta på en bra skiva (kanske Absolute Love Songs, som är den senast inköpta... :P), stänga av datorn och bara mysa. Tända lite ljus och pyssla med mina kort. Älskar o kolla på och fixa med kort. Så mycket minnen! :D

Sen om jag känner mig rätt så har jag svårt att slita mig från datorn... :P Har nog någon form utav beroende tror jag! :S Hahaa...

Aja, det var allt för nu iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback