100210

Ännu en dag som passerat! Har haft möte med chefen typ hela dagen. Lagt budget och grejat. Är något seg i huvudet nu..! Återigen så blir jag mer och mer övertygad om att skolan inte är något för mig!?!??!!! Lite smått skrämmande... Och jaa... Jag vet! Man vänjer sig när man väl börjar skolan... Men bla bla bla... Orka..!

Nu har jag iaf kommit hem från jobbet och tänkte att jag skulle ta en promenad. Vill helst bara lägga mig i soffan och sova lite men en promenad och lite frisk luft är ju aldrig fel... :) Mår dessutom sjukt illa så jag hoppas att luften gör det bra! ;)

Snart helg alla redan igen. Sanslöst vad fort det går! Snart har halva februari gått också... O det innebär ju att det är ännu närmre till sommaren! :D Jag tycker det är gött med snö (även om jag ramlade utanför Willys igår pga snön... Hahaha...) men fan va jag längtar efter sommaren!! :D






Nehe. Promenad var det... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback