100427

Redan tisdagkväll... Var tar all tid vägen? Det kan inte gå så här fort! Weird!

Lördagen som var innehöll mkt jobb... Jobbade mellan 7 och typ 17,30... Var ingen bra dag... Men den är historia nu. Sen hämtade jag Grönan i Huskvarna. Åt lite mat och hängde lite. Kollade förlängningen på hockeyn... Såg HV vinna... Satt o tjötade lite. Sen tog vi supergolfen och åkte ner och kollade läget i stan. My god vad mycket folk! Helt galet! När vi skulle börja åka mot Huskvarna för att köra hem Lina så ringde dom från jobbet och behövde hjälp så åkte ner och jobbade lite till... :)

Söndagen var skön! Gick och fixade o donade lite här hemma. Tog en sväng till Västersjön där jag satte mig i solen och njöt! Somnade till och med en stund! Hur gött som helst! Sen mötte jag upp Mollan & Erik på A6... Behövde lite kläder... Har inget o ha på mig till New York... Eller hade... :P Köpte tio överdelar... Så jäkla gött! Hade nog kunnat köpa tio till... Fanns hur mkt som helst! Men ville ju inte göra åt för mkt pengar... :P Sen tog vi en sväng och handlade lite och åkte upp till Västersjön och grillade. Första gången i år. Så himla mysigt!! Älskar o grilla! :D En mycket bra söndag! :)

Annars är det mesta som vanligt... Sjukt mkt o göra nu innan jag o Grönan åker till New York på måndag!! Har nog inte fattat att vi ska åka... Ska bli så otroligt roligt, spännande och framför allt skönt med lite ledighet!

Imorrn skulle jag vart ledig men blir jobb en sväng på kvällen... Hade egentligen behövt jobba på dagen med men fan... Orkar inte... :P Får vara desto mer effektiv på torsdag! ;)

Det var allt för idag! Nu ska jag kolla på tv! :)

Byyyye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback