100423

Yesbox. Var ju hos frisören i onsdags. Blev mucho nöjd. Men jäklar vilken tid det tog! Typ tre timmar... Aja... Vill man va fin så får man lida pin..? :P Skönt att få i lite färg och klippa det lite iaf! :)

Igår hade jag tänkt att träna innan jobbet men har några grejer jag behöver få klart på jobbet så blev att jag jobbade tidigare istället... Sen när jag kom hem var jag skittrött efter en lång dag men nånstans ifrån fick jag lite energi och pallrade mig iväg till gymmet... O det gick så sjukt bra! Raka motsatsen till i tisdags... :P Sjukt gött iaf! :D

Jobbat tidigt idag med... Däremot så gick jag hem redan vid fyra idag! Sjukt fint! Trodde jag skulle behöva va kvar längre men blev inte så! :)

Har dock inte gjort så hemskt mkt ikväll... Kollat på OC... Blir ju jobb tidigt imorrn igen så är ju lika bra att hålla sig hemma o va lugn... :P Ser verkligen fram emot när april är över och hoppas verkligen att vi klarar det vi väntar på så vi är klara med det sen!!!! Vore otroligt skönt!! :D

Men nu ska jag ta o borsta tänderna sen blir det sängen...! 06,00 ringer alarmet imorrn... Zzzzzz...

Såå... God natt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback