100421

Somnade och vaknade flera gånger innan hockeyn var slut i måndags... :P Vaknade sista gången precis när eftersnacket höll på att avslutas... Så fick se att HV vann iaf... :P

Var o tränade igår innan jobbet. Var dock sjukt motigt och tungt... Men körde på hyfsat ändå... Men daaah va jobbigt det var! :P Hade sen en lång men rätt bra dag på jobbet! :) Har haft ett par bra dagar här nu! Känns gött!

O så är jag ledig idag! Fint är det! :D Vaknade dock av ett sms från jobbet vid åtta... Pratade med dom och somnade om. Sen ringde Linda vid halv tio... Hon ville kolla läget... :P Haha. Ingen idé o sova för länge ändå... ;)
Jag har verkligen gjort NADA idag... Legat i soffan och kollat på OC hela dan so far... Fattar inte varför jag inte sett det innan??? Aja, bra är det ju iaf!! :D

Nu ska jag ta o göra mig iordning lite för halv fyra ska jag va på Klippoteket och klippa mig och färga lite. Naajs! Även om jag hatar o gå till frisören... Tycker det är asjobbigt!! Haha... Social fobi?! :P

O när jag kommer hem sen lär det ju bli några avsnitt OC innan det är dags för hockeyn! ;)

Det var allt för nu!

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback