100419

Hade en riktigt härlig ledig dag igår! Sov ganska länge... Sen städade jag o fixade här hemma. När det var klart tog jag en sväng till gymmet. Körde på rätt hårt och det kändes gött! :D Kom hem, duschade och åt lite. Sen åkte jag o mamma och mötte upp Erik & Mollan och Björn, Jenny, Rasmus & Oscar för en glass i Lekeryd. Mysigt värre! :) Dom är så söta! Sen var vi hemma hos Björn & Jenny en sväng. Avslutade kvällen med en pizza tillsammans med Erik & Mollan. Sen somnade jag tidigt..! En skön ledig dag! :D

Bara för att jag somnade så tidigt igår så vaknade jag kl fyra idag och var nästintill klarvaken... Klarvaken är väl o överdriva kanske men så pass vaken så jag inte somnade om iaf...! Låg och drog mig tills det var dags o gå upp... Typ en och en halv timme senare... :P

O idag har dagen rullat på bra! Har haft en bra dag! :)

Nu sitter jag o halvkollar på hockeyn. Är dock så trött så funderar på om jag ska lägga mig i sängen o kolla på den istället... Somnar jag så gör jag... :P

Tror jag ska ta o pallra mig till gymmet imorrn innan jag börjar jobba. Är gött o ha det gjort! :D Plus att jag just nu är inne i nån period då jag verkligen tycker det är KUL att träna på gymmet!! :D Får passa på så länge det känns så! ;)

Nu börjar hockeyn igen!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback