100417

Dagarna rullar på som vanligt. Jobbade i torsdags och sen var jag på gymmet en sväng. Körde verkligen stenhårt och trodde nästan jag skulle spy när jag var klar... :P Men riktigt skönt när jag var klar! :)

Ledig igår... Eller a... Definiera ledig!???! Vid fyra iaf så hämtade jag upp Linda, Lina o Mollan. Vi skulle på After Work. Trodde Linda iaf. Men istället åkte vi till Anna i Barnarp och hade överraskningsbabyshower för Linda! Källe, Martina o Tesa var med med så det var hela gänget! Kul o ses för det var så himla längesen nu! :) En trevlig kväll med roliga lekar!

Idag har jag, mamma, Linda, Mollan o Lina varit i Ullared. Alltid trevligt. Hade egentligen inte råd för försöker ju spara så mkt jag kan till New York och Grekland... :) men lite kan man ju alltid offra... :P När vi kom hem så åkte jag ner till jobbet för att få klart schemat... O äntligen blev jag klar! :D Göööött! Dock så kan man återigen definiera ledigt??? Jobbade nog fyra timmar igår och fyra timmar idag med lite blandat pyssel... Så ledig vet jag inte..!? Men men... Skit samma. Imorrn är jag HEEELT ledig..! Tror jag ska slänga ut mobilen på balkongen och sen stänga dörren. Nä... Det går ju kanske inte men a. :P

Hade tänkt att jag skulle försöka träna lite imorrn med. Var på väg innan men klockan var lite för mkt så det var ingen idé för gymmet skulle stänga typ en halvtimme senare så inte mkt idé! Får ta det imorrn ist! :D

På måndag är det bara två veckor tills jag o Green åker till New York!!! TVÅ VECKOR!!! FJORTON DAGAR!!! Fy faaaaan va gött det ska bli!! :D

Det var allt för idag!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback