100414

Det går verkligen upp och ner... Med allt... Vad sägs om bara en hyfsat rak linje nu för ett tag framåt? Jag klarar mig på en rak linje utan toppar om jag också slipper bottnarna. Ett litet tag iaf?

Den 15:e juni ska iaf jag o Mollan till Zakynthos!!! Ska bli huuuur gött som helst!! :D Har ju vart på Rhodos en gång och älskade stället!!! Hoppas lika mkt på Zakynthos! :D En vecka drar vi för sol och bad! :D Blir bara en månad efter New York typ. Men sjukt gött! Sen borde man ju vara utvilad och redo o köra för fullt hela sommaren? ;) Iofs tänker jag inte köra för fullt ändå för jag ska bannemej ha semester i år! Lätt asså! :D

Men nu ska jag sova... Vad har hänt med att jag är vaken så här "länge"??? Strange.

Aja, sånt är det.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback