100408

Hej och hallå!

Vad svårt det är att inleda vissa inlägg... Eller vissa gånger... Typ idag..!

Igår var det iaf utbildning i Mjölby som gällde. Var hemma redan runt lunch. Gött det. Sen var det jobb till kl 18 typ... Hade hoppats på en kort dag men tji fick jag! Kände dock att jag inte riktigt är på banan så gjorde mig ledig idag med. Vet inte varför jag inte riktigt lyckas komma upp på banan till 100%??? Har sån sjuk huvudvärk idag med och nada hjälper......

Sov iaf länge idag! Vaknade inte förrän vid halv tio! Skönt o få sova ut! :D Sen var jag o Mollan på gymmet och körde ett pass där. Gött! Två gånger denna veckan nu! Känns bra! :D Åt lunch med mamma o Mollan o sen har jag mest legat på soffan...

Nu ska jag en sväng till A6 och kolla lite snabbt på nåt o ha på mig på lördag... :D Behöver nåt nytt!! :D O sen ska jag hämta upp Grönan så ska vi till Mollan. Äta lite mat och kolla på hockeyn. Imorrn blir det jobb 11,30-19! Yeeeay!

Men nu har jag inte tid o sitta här mer. Trotsar min huvudvärk och ger mig ut!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback