100406

Vilken nyttodag jag har haft idag! :D Vaknade relativt tidigt. Drog iväg ett mess till Mollan o kollade om hon hade lust o hänga med till gymmet. O det hade hon! :) Så kvart över nio hämtade jag upp henne så åkte vi till Friskis. Körde en dryg timma. Kändes riktigt gött! :D Ska försöka köra på torsdag innan jobbet igen! :)

Åkte hem, slängde in en maskin tvätt, duschade och satte mig framför tvn och skulle äta lite frukost. Fastnade framför tvn i typ två timmar... Först biggest looser och sen Sjunde Himlen. :P Hahah... Sen tog jag tag i städningen. Varför syter man så för det och varför skjuter man så på det när det faktiskt inte är särskilt jobbigt??!

Sen tog jag mig en sväng och hämtade ut min klocka som jag beställt och hyrde en film. Tog en chillstund och njöt av min ledighet! :D

O nu har jag precis kommit hem från en promenix. Har lite ont i huvudet så tänkte att lite luft kanske kunde vara bra! :) Skönt väder med. Kanske att det var lite väl kallt för att bara gå i tröja men det var nästan tillräckligt! :D Underbart! Älskar att gatorna är rena, torra och sopade och att det inte är snö och is överallt. Vad vädret kan påverka ens humör??! Skumt!

Var sjukt irriterad ett tag innan med... Blir så trött på allt och är trött på att jag själv aldrig säger ifrån!!! Men idag visade jag vad jag tyckte! Men ändå... Att det ska gå så långt så man ska behöva bli förbannad??! Aja, det har runnit av mig nu iaf! :)

Nu ska jag äta lite kvällsmat och sen kolla på tv resten av kvällen! :) Dating in the dark och Desperate Housewives! :D

Goood natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback