100405

Så var påsken över för detta året! Mycket jobb blev det men bra försäljning och överlag har det mesta fungerat bra så det är skönt! :)

Efter dom här sex intensiva dagarna är jag nu ledig imorrn! Ska bli ofantligt skönt!!! :D Skulle egentligen vart ledig tisdag och onsdag men icke. Så blir det inte. Utbildning i Mjölby på onsdag... Well well. Det är så det blir ibland... Vila kan man ju göra när man blir gammal... :P Har känt det som att jag har vart så sjuuuukt bakis dom två senaste dagarna... Trött eller? :P Men som sagt.. LEDIG imorrn!!! :D Yeaaay!

Efter jobbet idag så var det påskmiddag hos mamma o pappa. Fick påskägg. Men inte med godis. När Linda var fyra, jag två och Mollan ett halvår så spelade mamma o pappa in en film med oss. O den har vi ju bara haft en kopia av. Och dessutom på VHS. Men nu fick vi den på dvd-skiva!! Hur roligt som helst!! Så mysigt o kolla på! En himla bra påskäggspresent!!! :D

Efter middagen så gick jag ner till mig och kollade på New Moon. Var dock så trött så fick ta mig en powernap mitt i filmen. Lite halvkasst men annars hade jag ju somnat ändå... Hahah! Sjukt vilken bra serie Twilight är alltså!! :D Ser fram emot tredje filmen!!!!

Funderar på om jag ska ta tag i mitt liv och skaffa gymkort imorrn och gå o träna lite... Men har inte bestämt mig riktigt... :P Får se hur det känns imorrn... Eller om det blir sängen som gäller... Haha!

Nu ska jag iaf kolla klart på Falk-filmen!

Goood natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback