100404

Jobbade ju sk delad tur igår... Dagen var hur lugn som helst typ... Gick hem vid fyra... Kom hem och försökte sova lite... Men var nog för trött för det gick inte! Låg i soffan, rullade tummarna och stirrade upp i taket... Så sen gav jag upp. Straxt innan sju åkte jag till Linda o Robert. Var bjudna på lite middag. :) Trevligt värre. Längesen man träffade alla nu så det var kul o se dom även om det bara var en kort stund för den skulle jag o Green ner o jobba... Var la där vid halv nio eller nåt.

O det var verkligen FUUUULLT ös... Har aldrig under drygt åtta år vart med om såna timmar den tidpunkten! Slog dessutom dygnsrekord! :D Så det var ju roligt!! :D Var la hemma kvart över ett eller nåt efter att ha skjutsat hem Grönan med. Somnade la typ vid två och upp vid halv åtta idag... Kände mig verkligen helt jävla överkörd när jag vaknade. Kroppen liksom skrek av trötthet och det kändes som en säck med sand i varje öga... Men det var ju bara att hoppa upp och bege sig till jobbet.. Var dock rätt lugnt så gick hem redan vid två... :) Skönt med en kort dag! Kom hem och hann knappt lägga mig i soffan innan jag somnade! :D

Körde en chill eftermiddag och kollade lite på tv. Tog en promenad innan med. Skönt o komma ut o få lite luft!

Börjar inte förrän tio imorrn... Orkar inte jobba heldag imorrn... Har vart så långa och intensiva dagar här nu så tar en kortare dag imorrn... :) sen är det påskmiddag hos mor och far.

Sen är jag ledig tisdag och onsdag!! Ska bara ner o ha ett möte på onsdag! Men fy faaaan va skönt det ska bli o va ledig!! Gaaaaah!!

Nu ska jag kolla lite på tv och fortsätta tjöta med folket på msn... :P

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback