Tuesdaaaay

Tänkte att jag skulle se det där Hollywoodfruar igår... Det som alla pratar så mycket om men som jag missade förra veckan... Men icke. Jag somnade innan det ens började... Vaknade till efter en kvart (alltså typ 21,15...) och insåg att det inte gick att hålla sig vaken så jag gick direkt in och la mig och somnade så fort jag la huvudet på kudden! Haha. Det är sjukt. Jag vet inte om jag träffat någon som har så lätt för att sova som jag har...!? Men jag klagar inte. Det är ju asgött! :P

Utbildning i Mjölby idag. Gick bra med var lite halvsegt... Hemma runt ett då åkte jag o Lina och åt o sen åkte vi till IKEA en sväng. Köpte bland annat en byrå till mitt nya sovrum! :D För imorrn kommer sängen!!! :D Finally!!! Så nu blir det fix o don! :D

Ledig imorrn. Ruskigt skönt. Så idag ska jag försöka vara vaken längre än till nio så kanske jag iaf kan sova till 8-9 imorrn?? Hahaha.

Nu - IDOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback