Torsdag alla redan...

Jaa... Torsdag imorrn...!

Har haft en bra ledig dag! :) Vaknade runt 8 men låg kvar i sängen tills klockan var halv elva. Då var det hög tid att gå upp och dra på sig träningskläderna. Mötte upp MS o så åkte vi och fixade hennes tågbiljett till kursen nästa vecka. Sen vid 12 körde vi medelpasset på Friskis. Riktigt roligt och jobbigt pass! :D Åkte hem o duschade och hämtade sen upp Grön så åkte vi upp till mamma o Mollan i Västersjön och åt sallad. O sen blev det blåbärspaj till efterrätt... Mmmm... Gott var det! :D

Sen fick jag med mig Grön till Öb för att kolla på en spegel... Men den var inte bra så vi kollade Ekohallen en sväng men där fanns inte en enda spegel... Så det fick bli den jag hade spanat in på Tenhults möbler... En vit golvspegel, helfigur. Jättefin! :) Den kommer passa bra i mitt sovrum när det är omgjort! :D

När jag kom hem sen så fick jag för mig att jag skulle gå runt Munksjön, så det gjorde jag! O sen har jag fixat matlåda tills imorrn och kollat på IDOL! Nu ska jag göra mig redo för sängen... Ska upp kvart i sex imorrn och simma lite innan worki.

Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback