Tisdag

Hmm... Skrev att det var onsdag i rubriken... Men det är bara tisdag... Och att det bara är tisdag innebär att jag nu är ledig fram tills på fredag kl 08.00! Känns huuuur gött som helst! :D

Jobbade mellan 6-16,30 idag. Lång dag. Blev ju dock lite kortare än förväntat och det är ju alltid skönt! Dagen gick bra iaf! :)

Åkte hem och bytte om och tog sen en sväng till Tesa och umgicks lite med henne och Martina. Satt o tjötade lite. Skrattade så att tårarna rann ett tag... Galet. Trevligt iaf!

O nu har jag nyss kommit hem. Ska nog ta o kolla lite på tv nu och sen sova. Man blir ju alltid lite seg när alarmet började ringa redan halv fem... (För att jag skulle kunna snooza... Hahaha)

Imorrn blir det IKEA med Mollan och kanske mamma. Har tänkt att jag ska göra om i mitt sovrum så jag behöver en ny sängstomme, sängbord, byrå och lite sånt där! :D

Hööööres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback