Tisdag

Somnade waaaay to late igår... Klockan var nog närmre ett-halv två nånting. Så när klockan ringde halv sex idag var det hyfsat segt...! Var o simmade innan jobbet. Sen var jag helt speedad. Fram till ett nångång... Då var det som att nån slog ner mig. Helt slut! Kom hem och la mig på soffan och skulle vila i tjugo minuter tänkte jag... Det var totalt omöjligt att komma upp så drygt en timme blev det! Känner mig dock lika död för det...

O nu har jag precis kommit hem... Blev en sväng till gymmet med Robert, Henke o Danne. Så nu är man lite seg i armarna, vill jag lova. Men gött med två träningspass idag! :D

Ryktet säger att IDOL börjar idag... Det kan man ju inte missa! :D Ska hoppa in i duschen nu o sen fixa lite mat. Blir perfa till kl åtta. :)

Skulle börjat kl 6 imorrn men skjuter upp det tills på torsdag så börjar jag åtta istället. Skönt med lite sovmorgon! :)

Sååå sjukt gött att tisdagen redan är här och imorrn är det onsdag! Snart helg och det ska bli fantastiskt skönt att vara ledig lördag och söndag! :D Yeeeeay!

Men nu hinner jag inte sitta här mer och jiddra.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback