Söndagsmys

Ångesten inför morgondagen är som bortblåst. Kan det vara för att jag har jobbat idag, tro??? Kanske kanske. Det gick bra o jobba men var lite segt. Eller inte så lite utan ganska mycket faktiskt. Men men. Var hemma och vände typ. Bytte om till träningskläder och drog ner till Friskis. Körde ett pass som jag inte kört innan och jag var helt lost. Hände inte med alls!! Men det var ett roligt pass annars! :D

Kom hem, duschade, åt och fixade matlåda tills imorrn. O nu kollar jag på Ensam mamma söker. Har tänt ljus på borden och bara myser. Börjar inte förrän 8 imorrn så tänkte passa på o kolla på en film nu efter programmet. :D

Men nu ska jag kolla klart på det sista innan det är slut! :D

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback