Söndag

Hade en trevlig kväll igår! Harrys was the place to be. Som oftast nu för tiden. Men inte mig emot! :D O jag klarade av HELA kvällen i mina skor!! Wiiiehooo! Eller a, visst att jag gick barfota hela vägen hem men det var ju en annan sak... Jag dansade i dom hela kvällen! :D

Idag har jag städat min lägenhet och vart hos mamma o pappa en sväng och ätit. Där emellan har jag INTE gjort mycket... Sovit typ... Kollat på tv, sovit o kollat lite mer på tv. En soft dag med andra ord. Nu har jag kollat på Top Model och nu har precis Ensam mamma söker, börjat. Tror jag ska borsta tänderna och göra mig redo och sen lägga mig i sängen o kolla på tv. Upp tidigt imorrn... Underbara måndag!

Måndagsångesten börjar bli total... Uuuuh... Men jag vet ju att det går fort och snart är det söndag igen...

Yes, yes. Så är det.

Bis dann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback