Söndag, söndag.

Yes. Klockan är snart 10.00 och det var min deadline... Min deadline till att inte göra nåt... Så nu måste jag börja städa o fixa.... Booooring... Blir en sväng till IKEA sen med. Måste ha ett sängbord så ska köpa det jag tittade på. Det blir nog bra. Kanske i högsta laget men hellre det än för lågt...

Hittade ett ki-jympapass som går kl fyra idag. Och jag har kommit på att en söndag kl 16 är perfekt... För då håller det på till fem... Så åker man hem, duschar och fixar mat. O då blir det lagom till One Tree Hill som börjar 18,05 och sen Top Model kl 19 och sen Ensam mamma söker kl 20... Perfekt!! ;D Så ska gå på det passet idag och hoppas på att det är roligt så jag kan fortsätta gå på det! :D

Men nehe, som sagt... Time to fix.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback