Sleeptime!

Det har gått i ett idag kan man säga..! Hämtade upp Mollan vid tio typ o så åkte vi till A6. Fixade mobilt bredband till mamma o pappa, köpte tv till Mollan, hängde ett bra tag på IKEA och åt mat på Soya. Sen åkte jag o Mollan vidare till Tenhults möbler, Ekohallen och Bergmans möbler. Letade desperat efter en vit säng som var 1,20 m... Men det fanns verkligen INGENSTANS!! Höll på att bli tokig! Har ju bestämt mig för att jag ska göra om i mitt sovrum och det ska bli vitt! Hittade en perfekt byrå/skänk på IKEA som jag ska köpa iaf! :D

Väl hemma så fixade jag mammas o pappas dator med bredbandet och åkte upp med det till dom i Västersjön. Hittade en säng på internet som passade in på min önskningar och krav! :D Så ringde o beställde den! Kommer i mitten på september! :D Åkte direkt hem och fixade lite och sen mötte jag o Molla upp Lina för en fika på Vasas. Gillar Vasas! Det är fint, är det!

Köpte massa ljus o grejer på IKEA. Nu är det mys som gäller! :D Hösten är inte heeelt pjåkig faktiskt! :)

Nu ska jag kolla lite på tv och sen sova. Imorrn ska Molla färga mitt hår och på kvällen är det kalas för Robert hemma hos honom o Linda. Blir nog bra.

O sen är det fredag!! Underbara fredag! :D

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback