Skitdag!

Aaaah... Jag orkar inte med såna här dagar... Eller perioder...! Jag som mådde så bra. Snälla säg att det bara är en svacka på några dagar..!? Saker o ting vänder så jävla fort...

O imorrn är det jobb tidigt igen... Fast jag inte skulle behövt det... Jag blir så jävla trött på det. Men... Efter helgen känns det säkert bra igen...

Fick mig en ordentlig promenad igår iaf... Blev inte Erik utan Texas... O han bråkade med mig så en sträcka som vanligtvis tar en kvart tog 35 min... Ett tag tänkte jag ställt honom där och gått. Men det kan man ju inte göra så jag drog vidare... Tog nästan 2,5 timmar innan jag var hemma igen så det var en bra promenad!

Nu ska jag kolla på IDOL o sen gå o lägga mig och sura över alla mina i-landsproblem.

Bittert o tjurigt inlägg, jag vet. Men det är precis så jag känner mig just nu. That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback