Onsdag

Igår när jag vaknade, efter tio timmars sömn under natten, så var huvudvärken som bortblåst. Underbart skönt. O efter all sömn så var jag hur pigg som helst! :P Efter jobbet så åkte jag upp till mamma o pappa. Erik kom dit också o så åt vi lite mat. Mammas köttbullar och mjölkstuvade makaroner. Kan vara något av det godaste som finns!!! Var hemma straxt innan åtta. Precis lagom till IDOL. Somnade typ så fort IDOL slutat... My god. Hur mycket kan en människa sova!?

Alarmet skulle ringa kvart över sex idag i och med att jag skulle lämna min bil på Atteviks men vaknade redan halv sex... Sjukt ont i halsen...! Åkte och lämnade bilen och skjutsade mamma till hennes jobb så jag kunde låna deras bil. Åkte hem och la mig i sängen och halvsov lite. Hämtade upp MS vid halv tolv så gjorde vi ett jobb-relaterat ärende på IKEA. Lika bra att göra det så man får det gjort... O efter att jag kom hem så har jag sovit lite, kollat lite på tv och sovit lite till. Nu måste jag dra mig upp ur sängen och åka och hämta mamma och min bil.

Orkar inte med att känna mig hängig och ha ont i halsen igen... Det är nog femte gången sen i våras... Visst att många är förkylda o har ont i halsen o så... Men jag brukar inte vara så känslig...!? Förhoppningsvis är det bättre imorrn. :D

Börjar jobba kl 6 imorrn i och med att det är den första... Seeegt... O jag har inte förberett nånting... Bra jobbat, Anna! Eller inte... Aja, det löser sig imorrn.

Nu ska jag åka.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback