Nyttodag! :D

Jag har verkligen fått mycket uträttat idag!! :D Städade och tvättade på förmiddagen. Sen var jag på Blomsterlandet och köpte jättefina rosor som jag ska ha i sovrummet. I plast men dom var verkligen fina! :D Sen en sväng upp till IKEA och köpte sängbordet. Därefter åkte jag till kyrkogården. Sju år sen som mormor dog, idag... Så satte lite blommor där. Sen när jag ändå var i krokarna så åkte jag och handlade lite mat på Willys i Huskvarna. Åkte förbi jobbet och skulle kolla läget... Slutade med att jag stod inne i köket... Var lite mycket o göra... Sen fick jag stressa som en liten blå för kl fyra skulle jag ju träna... Men hann gjorde jag iaf!

Det var ett roligt pass! :D Så det blir det absolut fler gånger!! :D O nu har jag fixat mat tills imorrn plus att jag har ätit och nu är det One Tree Hill som gäller. Helt underbart! :D

Ska försöka få ihop sängbordet med... Kan la inte vara så svårt..!?

Måndag imorrn, hell yeah..! No more words needed...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback